LETS DANCE

hallooo :D kollar på lets dance nu. Det var nyss Morgan Alling som dansade foxride, elr vad det var... MEN ASSÅ SHIIIET!! killen fick ju full pott 40p, fan va bra asså :Dhan är ju bra men jag gillar inte hans skämt, han drara meningslösa skämt enligt mej, då är nog Björn gustavsson och robert gustavsson bäääääääättre, klart!

idag var det skola tills tolv, sen åkte jag till stan och köpte nya skor! Lacoste, snyggaste lätt, för 499;-   , fatta billigt ;o på stadium. snart fyller man år då, i mars ;) men jag ska spara sen ska jag fanimej köpa en curve!!!! den bästa innebandyklubba som uppfunnits, eller gjort kanske man ska säga :Den svart elr en blå, med unihoc såklart också. Men jag vet inte helt klart vilken färg man ska ta då, men det blir troligtvis den svarta, om inte den är slut för då måste jag ju ta den blå ;) men det är en snygg blå iaf, den är inte såhär mörkblå, eller särblå, utan tyyp, ehm, hur ska man säga? Bäbisblå, typ, eller turkos på nåt sätt. jo det är nog turkos :D

Egentligen skulle kajsaross sovit här men hon fick huvudvärk så in i helvete.. elr, hon fick iaf skiiitont i huvet :(
Nu är det hjälp på G på tvn, och det är klart man ska titta på det!! faktum är att jag skriver utan att titta på tangentbordet utan kollar mest på tvn :D STOOOOOLT!! är rätt så bra på det hä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0