kändis

Helloooo :D

sitter nu i mellanrummet vid bibblan och söker efter fakta om rihanna, för vi ska skriva en uppsats typ om en kändis, och jag valde rihanna för att hon är bra. med mej har jag: Matilda - världens snällaste, aandré - bästaste ;) och jesper - ROLIGAST i stan!
idag blir det skolan tills tie över två sen blir det väl ledighet, ingen träning idag, för jag har valt bort dagens träning för att jag har så mkt träningar i veckan, skulle jag ha gått idag skulle det blivit 5 hela träningar varav två utav de är 1,5 timme lång, resten är 1 timme. plus match förresten. i helgen blir det dubbelmatch för mej, med innebandyn först vid elva, sen fotboll vid två. blir tungt i helgen.
Imorn blir det innebandy tror jah, joo det var innebandy, och på fredag blir det fotboll. idag skulle jag egentligen ha haft brottning men jag klarar bara inte av det för att jag blir så himla SNURRIG av alla kullerbytter vi måste göra, allt utom två övningar är kullerbytter och det är inte roligt att bänka hela träningen :P
hahaha, kom nyss på att jag sa för ett tag sen att jag skulle börja söka, men nää, det gjorde ja int. jaja, nu kom jacko in också. nu ska jag iaf söka på riktigt :D haha ..
 
see you later alligator - see you soon baboon. / M.

Kommentarer
Postat av: Wickan Ahlin

nej jag har redan gymmat, gjorde det i morse :) vi kan se på en film hihi

2009-01-21 @ 17:10:54
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0