hahaha!!!

sitter i skolan nura breve matildawermelin, och vi har datorer för att egentligen skulle nån från kulturskolan komma hit men hon som skulle komma var hemma med sjukt barn, tacka barnet tycker jag. vi skulle ha spelat in en film ? asså, nödvändigt !!
matilda sitter inne på youtube och letar efter låtar dåå, hon har lagt ut när hon sjunger själv, www.youtube.com sök på Me singin concrete angel.

igår kollade jag på idrottsgalan, och vahetere, jag hann inte kolla på vem som vann jerringpriset för jag kollade på Lipstick Jungle med syrran :) ikväll blire träning, men inget planerat mittemellan :P

nu ska jag gå in på wickeys sida och göra det där skrivgrejset igen för det ÄGER!!

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0