hej på ett tag !

har inte skrivit på jättelänge nu, men det gör inget, för jag skriver ju nu :D igår var det lets dance och hassse aro åkte ut, det var värsta bad för jag tycker att George ska åka ut för han kan inte dansa, då dansar ju hasse bättre :o
Fast då ska man inte snacka om Carl-Jan, hahaaha, mjoo, han har ju sin egen stil så att säga, fast han är inte spec duktig, om man ska va ärlig x)

idag är det Melodifestivalen 2009 !!! whoooe :)
Fast jag är inte ett dugg insatt, jag vet inte ens vilka som ska vara med, fast det gör alltihopa mer spännande. jag har för mej att amy diamond skulle vara med, eller så inbillar jag mej bara... hoppas det är bra låtar iaf, annars är det ju bara bye bye till att kolla på tvn ikväll, för kuljul att kolla på nåt som är helt tråkigt för att dom inte har bra låtar ;o
Det är bara 37 minuter kvar tills de börjar, iaf efter vad jag skriver nu...det kommer väl gå några minuter innan jag är klar så...

jag ´är sjuk. jag hatar det!
har fett ont i halsen, iaf när jag hostar, men det är mkt bättre än vad det var igår, då hade jag tom feber :s har typ kollar på tv elr film hela dagen, förutom när jag åt :D det är inget problem för mej, och det är bra, för annars skulle jag bah dö, för då skulle ja svälta, hahah x))
Imorn är det matcher. Fotboll i andersberg vid ett, och innebandy på nynäs vid 6 tror jah. menmen, nu ska jag ta och göra nåt annat, för jag pallar inte skriva mer, mina fingrar får sär :D


p.s - allt är sär för mej ;) // malinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0